Napa Valley - Reisverslag uit Napa, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu Napa Valley - Reisverslag uit Napa, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu

Napa Valley

Door: coen en ger

Blijf op de hoogte en volg Coen en Ger

30 September 2013 | Verenigde Staten, Napa

Vanmorgen rond 11.30 uur in Napa Valley aangekomen bij ons motel de Chardonnay Lodge. Ingecheckt, kamer was nog niet beschikbaar, dus direct gaan rijden. Eerst een heerlijke koffie met bagel. Daarna doorgereden naar Robert Mondavi. Mooi bedrijf en heerlijke wijnen. Toch bijzonder om de RM hier te drinken ipv deze bij de makro te kopen. Ook wel een heel andere kwaliteit geproefd. Mooi dat we de ervaring van de proeverij van Robbers&v.d. Hoogen hebben opgedaan.

Vervolgens doorgereden naar Castello di Amorosa. Stond een bruidspaar tussen de wijnranken. Leuk idee en locatie, maar geen knappe bruid. Dit bedrijf kon alleen met een guided tour worden bezocht. En dat wilden we niet.

Teruggereden naar V. Sattui. Dat was geweldig. We kunnen ons voorstellen dat Paul en Marijke het daar naar hun zin hebben gehad. Wij ook. Een heerlijke proeverij gedaan, met een voucher voor 1 persoon van het motel. Verse ravioli, mozzarella, tomaten en pesto. Stokbrood en een speciale geitenkaas uit Californie. Uiteraard met hulp geselecteerd bij onze NV Chardonnay 2011. De geopende fles, meegenomen voor in het motel. Nog een kort bezoek gebracht aan Con Creek. Op dit bedrijf waren we getipt. Vanavond in NV gegeten en nu terug in de Chardonnay Lodge, met nog een beetje Chardonnay van vanmiddag. Nog even nagenieten en plannen maken voor morgen.

• 30 September 2013 - 16:03

Reina:

mooi, gezellig gebied, he. verder lezen we wel wat het wordt vandaag...fijne dag

• 03 Oktober 2013 - 21:30

Marijke:

Ik wil ook weer naar Napa.
    Lekker geluncht. Mooie Winery hè, Robert mondavi.
    Geniet nog lekker.

Xx marijke en paul