Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: coen en ger

Blijf op de hoogte en volg Coen en Ger

08 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Sinds zondagmiddag weer terug in LA. Auto ingeleverd en opgehaald door Jan en Reina. Daarna met z'n vieren naar Farmersmarket gelopen en heerlijk gegeten bij Monsieur Marcel.

Eind van de ochtend hebben we met Jan en Reina een broodje rosbief gegeten in een soort fastfood keten. Was lekker. Daarna zijn we vanaf Newport beach de walvistocht gaan doen en niet zonder succes. Al vrij snel zag de schipper een groep van 40/50 dolfijnen. We hebben ze uitgebreid gespot en gefotografeerd. De dolfijnen gingen spelen en zwommen met de boot mee. Vervolgens ging de boot een andere koers varen op zoek naar whales. En na korte tijd kon er een walvis worden gespot. We hebben deze whale met de boot gevolgd en ook gefotografeerd. Het betrof waarschijnlijk een Finbackwhale. Mooi om dit te hebben gezien. Een dag later bleek dat we een Minke-whale hebben gezien.

Na de boottocht hebben we in het Yardhouse een lekker hapje gegeten met een drankje. Jan en Coen 1 van de 300 biertjes die daar worden getapt.

Daarna zijn we via de kust en de haven van LA naar huis gereden.
Dolfijnen en walvis gezien. Over het aantal gemaakte foto's worden geen mededelingen gedaan. Haha.

• 08 Oktober 2013 - 09:23

Marijke:

Gelukkig, gezien wat jullie altijd al hebben willen zien.
    Laatste dag breekt bijna aan. Alvast goede vlucht terug, probeer te slapen, en trek een lange broek aan want als je donderdagavond terug komt is het 7 graden :))

Byeee ! Tot zaterdag, lekker verhalen en foto's uitwisselen. Xxx

• 08 Oktober 2013 - 12:30

Maarten :

Super gaaf zeg! Mooie ervaring. Ben erg benieuwd naar de foto's! Tot donderdagavond.

Fijne vlucht alvast!