Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Coen

Blijf op de hoogte en volg Coen en Ger

20 September 2013 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vanmorgen vroeg opgestaan. Sunrise in Sedona meegemaakt. Supermooi om te zien, net zoals Sedona.
Vandaar uit naar Flagstaff gereden en daar een lekker vet onbijt gegeten. En lekkere koffie met refill.
Onderweg naar de Grand Canyon een stop gemaakt in een National Forest. Wat was het daar stil. Alleen gezelschap van een grote zwarte stier.
Rond 10 uur zijn we het National Park ingereden. We hebben een annual pass gekocht die toegang geeft tot alle parken.
Vervolgens fietsen gehuurd en17 km gefietst waarbij we alle uitzichtpunten uitgebreid hebben bekeken. Veel foto's gemaakt. En daarna de sunset. Onbeschrijvelijk hoe mooi de Grand Canyon is. Op de terugweg hebben we nog enkele grote herten gezien. Ze lopen niet weg voor de toeristen.
Geen pet kunnen scoren voor Maarten. Misschien ligt dat aan het logo van de cap, die wij willen achterlaten. Zojuist lekker mexicaans gegeten.
Na een lange dag gaan we zo lekker slapen in onze oubollige hotelkamer, zonder koelkast. Morgen afscheid nemen van de Canyon.

• 20 September 2013 - 06:51

Reina:

Hi, Jan zijn telefoon gaf een tringeltje dat er een berichtje binnenkwam, dus gauw kijken. gisteren sliepen wij eerder als jullie. zijn jullie door de jetlag heen? wij moeten zelfs America's got talent nog afkijken, maar zitten nu die quiz te kijken.
    wat een mooie dag hebben jullie vandaag gehad, ik zie het voor me. voor morgen weer een mooie dag, we lezen het wel.
    slaap lekker !!!

• 20 September 2013 - 10:53

Thomas:

Ha ouwelui!

Klinkt allemaal supergaaf! Grand Canyon lijkt me echt heel indrukwekkend.

Hier in Spankeren staat het huis nog steeds, de auto die rijdt nog en de parkieten leven nog. Alles gaat prima dus!

Veel plezier verder nog in Amerika!

xx

• 20 September 2013 - 13:50

Maarten :

Mooi al die nationaal parken en het wildlife wat er leeft!

haha het zal het logo wel zijn ;)

Have fun!

• 20 September 2013 - 18:50

Marijke:

Hi,

Mooi hè!
    Mam, durfde je zomaar op het randje te zitten zonder hoogtevrees? Geniet lekker verder, dit was pas het begin van al het moois wat je nog gaat zien.

Gr. Uit Amsterdam