LA-Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu LA-Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu

LA-Sedona

Door: Ger

Blijf op de hoogte en volg Coen en Ger

19 September 2013 | Verenigde Staten, Sedona

Vanochtend de auto opgehaald, met Jan als gids. Geen problemen gehad behalve lang wachten. Jan mocht zich er niet mee bemoeien van de dame achter de balie. Uiteindelijk konden we rond 09.15 uur vertrekken.
In Palm Springs koffie gedronken en bij Subway broodjes gehaald voor een picknick onderweg. Reina de koeltas is echt handig.

Onderweg zie je heel veel resten van banden, over de hele route naar Sedona. En de vrachtwagens zijn zo fantastisch mooi. De temperatuur deed goed mee. In Phoenix stond de teller op 110 fahrenheit. Behoorlijk warm.

Langs de route zagen we het General Patton Memorial Museum. Wij natuurlijk naar binnen. Daar heeft Coen verteld over Arnhem en zijn interesse in de oorlog. Mike, een vrijwilliger, was zichtbaar ontroerd en wilde graag info over het Airbornemuseum en dat komt goed. We hebben zijn kaartje en na vele wonderfuls en thank you' s zijn we weer verder gegaan. Wel weer bijzonder.

Ook zagen we steeds in de woestijn van die draaiende stofwolken, als mini tornado's.
In Phoenix zijn we gestopt voor een fruithap. Heerlijke meloen.
De route was echt de moeite waard. Morgen gaan we nog even in Sedona kijken en dan door naar de Grand Canyon. En shoppen in de Ross in Flagstaff. :)
Gegeten in een soort restaurant met vreselijke live muziek. Nu weer in motel chillen voor de tv. Finale America got talent. Foto's komen later vanwege wifi problemen in motel met telefoon.

• 19 September 2013 - 16:40

Jan:

Goed to zien de reis is voorspoedig verlopen. Jouw experience met de rental was prima vergeleken met Paul !!! :-) Geniet van Sedona en daarna natturlijk de Grand Canyon.