Los Angeles 2e dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu Los Angeles 2e dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu

Los Angeles 2e dag

Door: Coen

Blijf op de hoogte en volg Coen en Ger

18 September 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen eerst gelopen met Jan. Daarna hebben we boodschappen gedaan. Na de koffie op pad gegaan. We hebben LA uitgebreid bekeken
vandaag. Zo zijn we eerst naar Larchmont geweest. Via Koreatown en Chinatown naar downtown LA. Mooi om te zien en handig als je de weg weet. Ook het treinstation bezocht met een prachtige wachtkamer. Daarna was het tijd voor Rodeo drive. Wat een geld zit daar. En wat een auto's. En natuurlijk mooie mensen. Daarna door naar Santa Monica. Eerst lekker genoten van een lunch bestaande uit een soepje en een heerlijke pizza. Het biertje en flesje wijn ontbraken niet. Op de pier gewandeld en daarna weer terug naar huis. Maar wel via Sunset Boulevard en Bel Air. De plek waar Ronald Reagan heeft gewoond. Wat ons opvalt is dat de hele stad zo mooi groen is en dat er veel in bloei staat. De stad is ook superschoon. Wat vandaag ook opviel was dat alle vlaggen half stok hingen vanwege het schietincident, dat 12 levens heeft gekost. Vanavond bij Jan en Reina thuis gegeten. Was lekker, alleen heeft Ger haar bordje niet leeg gegeten. De man met de hamer kwam langs. Had ik gisteravond. Jetlag, leeftijd, wijn, zeg het maar. Inmiddels ligt ze te pitten en kon Jan mij nog even de wegenkaart toelichten en ik dit stukje schrijven. Morgen om 0830 uur gaan we de auto halen en gaan we zelf rijden. Het wordt vast heel mooi.

• 18 September 2013 - 18:12

Reina:

het waren 2 gezellige dagen en voor nu een mooie/goeie reis en een fijne tijd. tot ziens ;-)

• 18 September 2013 - 19:25

Marijke:

Hoi!

Leuk berichtje, veel dingen weer bekend voor ons. Mama je moet even tussendoor in de middag slapen, dan kun je wat langer opblijven ;) en later wakker worden, leuk hè, een jetlag. Wij waren vannacht om 3 uur ook klaarwakker, maar het gewone leven is weer begonnen.

Geniet van alle mooie dingen die gaan komen, voorzichtig rijden, goed kaartlezen en tot het volgende berichtje!

Liefs xx

• 18 September 2013 - 19:40

Maarten :

Hallo,

Het zal de wijn wel zijn:-) klinkt goed allemaal. Geniet ervan!