Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Ger en Coen

Blijf op de hoogte en volg Coen en Ger

25 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Een update van ons na 2 dagen Las Vegas. Vanuit Hurricane maandag vroeg vertrokken. Via Lake Mead NP en Hoover Dam. Omdat we voldoende tijd hadden hebben we dat gedaan voor LV. Flamingo is een leuk hotel.
Locatie van hotel was perfect. Midden op de strip tegenover Ceasar' s Palace en vlakbij Paris en het Bellagio.
Hoogtepunt van de maandag was natuurlijk de helicoptervlucht. Omdat het voor mijn verjaardag was mocht de birthday girl voorin zitten.:))).
Het was echt geweldig om LV vanuit de lucht te zien. Daarna naar mon ami Gabi. Mooie plek om te zitten.

Dag 2 in LV : veel hotels van binnen bekeken. Heerlijk bij het zwembad geluierd, en diner in Paris.
Daarna naar de show van David Copperfield. Dat was echt ongelofelijk. Je ziet het voor je neus gebeuren maar hoe het kan????
Daarbij is hij ook nog eens grappig.
En daarna nog even gokken. Rien ne va plus en het geld is niet meer van u. Met een kleine winst het gokgebeuren verlaten. Precies genoeg zo LV.
Nu onderweg naar Death Valley. Ontbeten bij Jack in de broek, getankt, internet bijgewerkt en nu rijden. Weer naar de absolute rust. Tot het volgende verslag.

• 25 September 2013 - 19:23

Jan:

jullie genieten er heel erg van kan ik wel zien, druk programma maar ook wat tijd voor het zwembad. Vegas is altijd een ervaring nadat je net van de geweldige natuur genoten hebt. En nu dan naar Death Valley, de warmste plaats op de aarde dus ga maar weer zwemmen. Het zwembad in het hotel daar is heel erg lekker vooral om 's avonds als het donker is te zwemmen en te genieten van de miloenen sterren die je kunt zien.