Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: coen en ger

Blijf op de hoogte en volg Coen en Ger

09 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

En alweer ons laatste reisverslag van deze fantastische vakantie. Vanmorgen zijn we naar het Getty-museum in LA geweest. Jean Paul Getty, oliemagnaat en in 1957 de rijkste Amerikaan, heeft 2,7 miljard dollar geschonken om dit museum te realiseren. Het ligt op een heuvel met een geweldig uitzicht over LA. Er is veel marmer gebruikt voor de bouw. Parkeren doe je beneden in een grote garage en een treintje brengt je naar de ingang van het museum. Kijk maar eens op de internetsite. Een must voor een bezoek aan LA en zeker een dag waard. Maar ja, vanmiddag naar het zwembad en nog even zon pakken. Want ook hier wordt het even minder weer.

Vanavond bij Jan en Reina een lekkere en zelfgemaakte burger gegeten met toebehoren. En dan nu het laatste verslag.

Wij hebben een vakantie gehad waar we enorm van hebben genoten. We hebben veel gedaan en veel gezien. Morgen voorbereiden op de reis naar
huis. Onze koffers zien er niet meer uit en kunnen niet dicht, maar dat komt
goed.

Jan en Reina willen we in dit verslag alvast bedanken voor hun goede zorgen en de gezellige tijd. Degenen die dit verslag hebben gevolgd, bedankt daarvoor en het zal weer even omschakelen zijn. Groeten van Coen en Ger.

• 09 Oktober 2013 - 05:54

Jan En Reina:

Coen en Ger wij vonden het ook heel gezellig jullie hier op bezoek te hebben en net als de anderen zijn jullie ook weer welcome op een volgende trip.
    goeie terugreis en groetjes xx