Solvang - Reisverslag uit Solvang, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu Solvang - Reisverslag uit Solvang, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu

Solvang

Door: coen en ger

Blijf op de hoogte en volg Coen en Ger

06 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Solvang

Vanmorgen naar Solvang gereden, waar we direct werden ingecheckt. Na de lunch even gezwommen. Het was 90F dus verkoeling was welkom. Daarna naar Los Olivos gereden en daar enkele bijzondere wine-yards bezocht. Ondermeer Blackjack, waar ondermeer opnames zijn gemaakt voor Sideways. Ook is deze wijnproducent degene die de Californie variant op Blackjack heeft bedacht en daar de rechten van ontvangt. B.v.van Las Vegas. Vanavond Solvang bezocht. Het is een Deense nederzetting met gebouwen in vakwerkstijl. Leuk plaatsje en lekker gegeten. Veel oldtimers gezien, die wij alleen uit de films kennen. Morgen naar LA, waar we eind van de middag de auto gaan inleveren en worden opgepikt door Jan en Reina. We gaan nu nog even voor de tv hangen. Groeten van ons.

• 06 Oktober 2013 - 16:23

Jan:

Geniet ervan vandaag langs de kust, is heel erg mooi weer vandaag met 30graden op het strand. Tot vanmiddag

• 06 Oktober 2013 - 16:24

Jan:

Geniet ervan vandaag langs de kust. Het is heel erg helder vandaag met 30graden op het strand. Tot vanmiddag.