Bishop - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu Bishop - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Coen en Ger - WaarBenJij.nu

Bishop

Door: Ger en Coen

Blijf op de hoogte en volg Coen en Ger

27 September 2013 | Verenigde Staten, Bishop

Vanochtend de dag begonnen in het zwembad. Heerlijk. Het water was denk ik wel 28 graden. Terug op de kamer liep er een coyote langs onze kamer op het gras. Natuurlijk heb ik daar foto' s van gemaakt.
In Death Valley naar Artists Palette, Badwater Basin en Devils golfcourse gereden. De kleuren van de bergen zijn echt ongelofelijk mooi. Onderweg waaide het hard en er waaide daardoor veel stof door de lucht.

Badwater Basin ligt 86 meter onder de zeespiegel en daar heb je ook de zoutvlaktes. Van een afstand lijkt het net een ijsbaan.
Devils golfcourse bestaat uit zoutkristallen en gesteente. Erg moeilijk om over te lopen en constant aan verandering onderhevig.

Daarna naar Bishop gereden. Een stuk kouder dan de woestijn. Mooi hotel met uitzicht op de bergen. Aan de achterzijde de uitlopers van de Sierra Nevada en aan de voorzijde de White Mountains. Wij zitten in het dal.

Even een Bud-Light en dan lekker eten en niet te laat slapen. Morgen naar Yosemite NP.

• 27 September 2013 - 04:17

Reina:

het beschreven gebied rond Death Valley komt me weer bekend voor, mooi allemaal, he.
    ja, wij hadden dat ook een keer ervaren, dat je plotseling in een stuk cooler gebied zit. ook San Francisco is altijd koeler !!
    maar eerst ga je nog hele mooie dingen zien. geniet lekker verder.
    hier alles OK, vandaag een fris windje, maar vanaf morgen weer lekker in de 80C
    David kwam langs voor oefeningen, die ik moet doen !! Vindt hij leuk te doen, groetjes xx